o wszystkim i o niczym ... czyli o niczym ...
stat4u
RSS
poniedziałek, 16 lipca 2018

... lat gówna bo sprzedali mnie najbliżsi.
I miała by mnie zachęcić jakaś bląd suka która przez 10 lat się temu przyglądała. Prędzej sobie w łeb strzele. Zwierzęta. ja pierdole co to trzeba być za gnojem. Wykorzystali przeciwko mnie nawet te dwie małe kurewki które uważałem za córki. Gnijcie sobie w tym matrixie .... chuj wam w dupę.
Gdybym kurwa miał chociaż do czego wracać ... a tu tylko te kurwy co mnie przez 14 lat w dupe ruchały i się słodko uśmiechały. i miałbym im w oczy patrzeć ... wolę skończyć na dnie w szlamie niż być stale frajerem. tego rodzaju sexu to ja akurat nie lubię

 

16:01, jotem75
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 12 czerwca 2018

tutaj zawsze będę frajerem ...

co najwyżej mogę się ubiegać o tytuł króla frajerów

każda moja perełka tak się kończy ...

20:38, jotem75
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 11 czerwca 2018

... mo ... tność

sa ... mo ... dno ...

sa ... mo ...

dno ...

ość ...

22:50, jotem75
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 16 kwietnia 2017

pracą kiepsko.

Przez ostatnie dwa miesiące prawie nic nie zarobiłem. Oddala się moja wizja spłaconych długów.

17:45, jotem75
Link Dodaj komentarz »
środa, 25 stycznia 2017

... się ostatecznie wyniósł z powrotem do polski
nawet się nie pożegnał  skurwysyn :)
a co mi tam po takim kumplu ... bezużyteczny zupełnie
nawet napić się z nim nie było można.
jak wchodził do knajpy to zaraz mu sie kij w dupie prostował i chodził sztywny i podejrzliwy.
raz byliśmy w coffishopie na blancie. gość nawet upalić się nie mógł z tej sztywności :)
nigdy więcej takich kumpli
a poza tym to jest oki ... pół roku i będę miał spłacone wszystkie długi.
już planuje że przyjadę tu jeszcze raz ... tym razem odłożyć coś na górkę.
może potem w końcu będę mógł poszukać sobie jakąś fajną woman co by mnie utuliła.
nie chcę być wiecznie samotny ...
z tą moją schizofrenią też jakoś ustało ... oczywiście leki biorę, a nuż widelec coś mi odbije
ale jest dobrze 

21:42, jotem75
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 9